Cena90

Skin Color Character creation?

Recommended Posts

Hi I noticed in the character creation of the Namek breed that the skin colors come out a little different from the shade than like the official Dragonball Online Server or on other private servers.

 

As I have also seen, the Namek breed lacks a few hairstyles and also for people, so I believe that there are a few bugs in the character creation because some of the new hairstyles are also buggy.

 

If, for example, I create a char with certain eyes and would like to create another char also with these eyes, I can no longer select these eyes that I gave my first char when creating the 2 char because this could no longer be displayed to me Be bug?

 

At least it wasn't like that on the official server and also not on other private servers, did someone notice that when it was created?

 

In German

 

Hi mir ist aufgefallen bei der Charackter Erstellung bei der Rasse Namekianer das die Hautfarben etwas anders vom Farbton heraus kommen als wie beim offiziellen Dragonball Online Server oder auf anderen Privat Servern.

 

Wie ich auch gesehen habe fehlen bei der Rasse Namekianer ein paar Frisuren und auch bei denn Menschen daher glaub ich das ein paar Bugs bei der Charackter Erstellung vorhanden sind da auch ein paar der neuen Frisuren verbuggt sind.

 

Wenn ich z.B ein Char erstelle mit bestimmten Augen und möchte einen weiteren Char erstellen ebenfalls mit diesen Augen kann ich diese Augen die ich meinen ersten Char gegeben habe bei der Charackter Erstellung des 2 Chars nicht mehr auswählen weil diese mir nicht mehr angezeigt werden könnte das ein Bug sein? 

 

Zumindest war es beim offiziellen Server so nicht und auch nicht auf denn anderen Privat Servern ist das jemand auch schon aufgefallen bei der Charackter Erstellung?



Edited by Cena90
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now